sábado, 18 de setembro de 2010

Eu sabia...

Fuçando na net, eu encontro : http://www.myspace.com/amorhilton/blog
*-*
Ela conhece pessoalmente o "amor da minha vida" *-* ( MOrri de inveja shaushau )
mãas
nossa como eu queria estar perto dele...
e quando eu li isso :
((( Also, I honestly hope everybody listens to Andy (BVB) & his blogs
with all this really bad band drama lately. Andy is a really wonderful
and honest person. There is nobody like him, I can sincerely say that.
I hope all the BVB fans can stick with their guns and remember that
it's not about siding with somebody it's about siding with the music
that makes you appreciate the blessing of sound. You know?
They really are a talented few left in Black Veil Brides and they
will always have my support. )))
nossa.. me emocionei porque, mesmo sem conhece-lo eu sabia que o "Andy é realmente maravilhosa e pessoa honesta" *-*


http://www.myspace.com/andysix/blog

Nenhum comentário:

Postar um comentário

Observação: somente um membro deste blog pode postar um comentário.